エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Preserving Flash content with WebAssembly done right
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Preserving Flash content with WebAssembly done right
Note: We have recently announced CheerpX for Flash, a solution to extend the life of Flash applic... Note: We have recently announced CheerpX for Flash, a solution to extend the life of Flash applications post-2020. Find out more in this post For quite a long time, and until recently, Adobe Flash has been the tool of choice to create interactive web applications, especially video games. Since Flash is a proprietary technology, people have always been wondering how this content was going to be pre