エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
From checklists to heuristics: Designing MOOCs to support teacher learning | Karen Brennan
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
From checklists to heuristics: Designing MOOCs to support teacher learning | Karen Brennan
Brennan, Karen, Sarah Blum-Smith, and Max Yurkofsky. 2018. “From checklists to heuristics: Design... Brennan, Karen, Sarah Blum-Smith, and Max Yurkofsky. 2018. “From checklists to heuristics: Designing MOOCs to support teacher learning.” Teachers College Record 120 (9). Abstract: Background: Although much is known from educational research about factors that support K–12 teacher professional learning, it has been an ongoing challenge to incorporate these factors into practice in new contexts and