新型コロナウイルスに関する情報は、厚生労働省の情報発信サイトを参考にしてください。情報を見る
エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Byron Sharp on why the best response to Covid-19 was to stop advertising
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Byron Sharp on why the best response to Covid-19 was to stop advertising
Byron Sharp on why the best response to Covid-19 was to stop advertising He said that it is 'emba... Byron Sharp on why the best response to Covid-19 was to stop advertising He said that it is 'embarrassing arrogance' that marketers would think people were interested in what they had to say about the virus. The best brand response to Covid-19 was to stop advertising, Byron Sharp has told Campaign in an interview to mark the tenth anniversary of his seminal book How Brands Grow. Sharp was scathing