エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Gartner Predicts 80% of Marketers Will Abandon Personalization Efforts by 2025
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Gartner Predicts 80% of Marketers Will Abandon Personalization Efforts by 2025
Gartner Predicts 80% of Marketers Will Abandon Personalization Efforts by 2025 Gartner Reveals Ma... Gartner Predicts 80% of Marketers Will Abandon Personalization Efforts by 2025 Gartner Reveals Marketing Predictions to Guide Marketers Through Uncertain Times Ahead READ THE LATEST GARTNER MARKETING PREDICTIONS HERE By 2025, 80% of marketers who have invested in personalization will abandon their efforts due to lack of ROI, the perils of customer data management or both, according to Gartner, Inc