エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
In Developing Countries, Web Grows Without Profit (Published 2009)
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
In Developing Countries, Web Grows Without Profit (Published 2009)
The exterior and interior of an Internet cafe in New Delhi. Credit...Ruth Fremson/The New York Ti... The exterior and interior of an Internet cafe in New Delhi. Credit...Ruth Fremson/The New York Times Facebook is booming in Turkey and Indonesia. YouTube’s audience has nearly doubled in India and Brazil. That may seem like good news. But it is also a major reason these and other Web companies with big global audiences and renowned brands struggle to turn even a tiny profit. Call it the Internatio