エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Ready For Retina HD: Create Pixel-Perfect Assets For Multiple Scale Factors — Smashing Magazine
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Ready For Retina HD: Create Pixel-Perfect Assets For Multiple Scale Factors — Smashing Magazine
With the display of the iPhone 6 Plus being even more detailed than that of the iPhone 4, we will... With the display of the iPhone 6 Plus being even more detailed than that of the iPhone 4, we will need to provide 3x assets. The numbers 1x, 2x and 3x are also called “scale factors.” Of course, Android developers have always had to deal with many different sets of assets. Still, designers are finding themselves questioning their production workflow. In this article, Karsten Bruns will focus on iO
2014/10/16 リンク