エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
AR-Rift (Part 1)
Overall AimThe overall aim of this work was to build a stereo camera rig to support immersive vid... Overall AimThe overall aim of this work was to build a stereo camera rig to support immersive video see-trough augmented reality (AR) for the Oculus Rift. An immersive experience implies that the video frame captured by the cameras must match both the extents and distribution of the Rift’s field of view (FOV) so that virtual and video spaces are perceptually aligned, and that this full frame shoul
2013/12/25 リンク