Engineer, drummer, cofounder @fullstory.com, occasional game developer. These are a few of the projects I’ve worked on
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Concurrency In JavaScript Concurrency in JavaScript is quite different than concurrency in most other languages. The main reason is that JavaScript is single-threaded, meaning that only one task can be executed at a time. In other language, such as Java or Go, multiple threads can be running simultaneously. In the world of programming languages, there is always a trade-off between flexibility and
Hey, Game Developer! Do you struggle to make your code hang together into a cohesive whole? Find it harder to make changes as your codebase grows? Feel like your game is a giant hairball where everything is intertwined with everything else? Wonder if and how design patterns apply to games? Hear things like “cache coherency” and “object pools”, but don’t know how to use them to make your game faste
澳门澳门澳门精准大全(中国)有限公司董事、生物医药首席技术官Christian Bachofen先生接受了《制药业》专访 “客户的成功就是我们的主要目标。”近日,澳门澳门澳门精准大全(中国)有限公司董事、生物医药首席技术官Christian Bachofen先生接受了《制药业》专访时说道。以下为采访原文,转载自《制药业》公众号。 制药企业建设制药设施需要大量的投资,如果设施建设能够符合国家规范要求,实现成本可预测,缩短产品上市时间,而且具有未来重新规划的灵活性,对于制药企业来说意义重大。 Christian Bachofen先生 国际知名生物医药设计规划专家、澳门澳门澳门精准大全工程科技集团董事、生物医药首席技术官 一个项目从筹划到完成,前期设计在其中发挥着举足轻重的作用。工程行业通常将概念设计和初步设计统称为前期设计,作为详细和施工图设计的基础。Christian Bachofen指出,
この記事のURL http://www.dango-itimi.com/blog/archives/2013/001190.html 自作 Haxe ライブラリの OpenFL への対応が完了しました。とはいえ OpenFL は Flash API 準拠という事から、ほとんど修正は必要ありませんでした。as3 の文字があるディレクトリは今後、Flash or OpenFL 用のライブラリとなります。 https://github.com/siratama/haxelib/tree/master/src OpenFL 対応に伴い、以下のデモページを作成しました。Flash CC のステージ上に配置したシンボルを html5 canvas or flash box2d オブジェクトに変換するライブラリとなりますが、今後はあらゆるプラットフォーム(windows, mac, ios, andro
Table of contents Why not use JavaScript? JavaScript has a lot of warts in the language and while the ECMAScript community is doing a good job with its upcoming revisions, it’s still left with a lot of the old cruft. Also, for those who want to code for older browsers, all the shiny new features that the newer versions of ECMAScript provide are for all intents and purposes unreachable. Some of the
« created with Unity » バリキ・ジャンプ ◆操作方法◆ (1)クリックすると始まるドスエ (2)赤いメーターがいっぱいになった瞬間を狙って画面をクリックするドスエ (3)矢印が飛びたい方向をさした瞬間を狙って画面をクリックするドスエ (4)ジャンプ中に画面をクリックすると再ジャンプできるドスエ。一回だけドスエ 注意:ツイートボタンが効かない場合があります。(ブラウザのポップアップブロック機能による) その場合はボタンをCtrl+クリックすると、ポップアップではなくページ移動でツイート画面に行きます。 これはサイバーパンクニンジャ小説「ニンジャスレイヤー」第二部、 「シー・ノー・イーヴル・ニンジャ」を題材とした二次創作ゲームです。 ■プログラム・グラフィック■ ネコ忍者コア ■音楽■ “みやび”/緑茶の音 “焔-Homura-”/煉獄庭園 ■効果音■ 小森平の使い方 も
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