タグ

ADとHuluに関するd12892のブックマーク (2)

  • All you need to know about Netflix’s advertising plans

    Hello, and welcome to Protocol Entertainment, your guide to the business of the gaming and media industries. This Thursday, we’re taking a closer look at Netflix’s plans to bring ads to its service. Also: New leadership for Crunchyroll, and the mini-metaverse. Ads on Netflix: The how, when and why of the massive change ahead Netflix co-CEO Reed Hastings shocked the streaming world Tuesday by annou

    All you need to know about Netflix’s advertising plans
  • Hulu の新しい PMP が加速、「供給拡大」にともない | DIGIDAY[日本版]

    Hulu(フールー)には極めて貴重なデジタル動画インベントリー(在庫)があるが、需要に対応できるだけのものを常に提供してはこなかった。しかし、2019年からは少し変わりそうだ。Huluは、プログラマティックを少し拡大することになっている。【※記事は、一般読者の方にもnoteにて個別販売中(480円)です!】 Hulu(フールー)には極めて貴重なデジタル動画インベントリー(在庫)があるが、需要に対応できるだけのものを常に提供してはこなかった。しかし、2019年からは少し変わりそうだ。Huluは、プログラマティックを少し拡大することになっている。 ストリーミングサービスのHuluは1月1日、オンデマンドTVとライブTVのインベントリーに流す動画広告を広告主とエージェンシーがプログラマティックで購入するための、新たなプライベートマーケットプレイス(以下、PMP)を正式にオープンさせる。これによ

    Hulu の新しい PMP が加速、「供給拡大」にともない | DIGIDAY[日本版]
    d12892
    d12892 2019/01/18
  • 1