エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Peak Deleuze and the “Red Bull Sublime” | Alexander R. Galloway
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Peak Deleuze and the “Red Bull Sublime” | Alexander R. Galloway
Drawing by Gilles Deleuze. (Source: Gilles Deleuze, "Sept dessins," Chimères [Winter 1994], p. 15... Drawing by Gilles Deleuze. (Source: Gilles Deleuze, "Sept dessins," Chimères [Winter 1994], p. 15.) I've said it before and I'll say it again. We've reached peak Deleuze. The wise move, I suspect, would be to institute a five year moratorium for anyone working in media and cultural theory. This goes for the Deleuzian "deep catalog" as well including Simondon and Spinoza. It's just getting out of h