エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Implementing Tic Tac Toe with 170mb of HTML - no JS or CSS
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Implementing Tic Tac Toe with 170mb of HTML - no JS or CSS
I love it when Chrome releases a new feature, I especially like it when it is experimental. In th... I love it when Chrome releases a new feature, I especially like it when it is experimental. In this post I'm going to show you how I created Tic Tac Toe (Noughts and crosses) with HTML, using one of those experimental features. Creating the game in CSS is trivial - as I've proven when I created a 3D first person shooter - so I wanted to challenge myself to create a game with just HTML. How it star