エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Google, Amazon, and Meta are making their core products worse — on purpose
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Google, Amazon, and Meta are making their core products worse — on purpose
In recent years, Google users have developed one very specific complaint about the ubiquitous sea... In recent years, Google users have developed one very specific complaint about the ubiquitous search engine: They can't find any answers. A simple search for "best pc for gaming" leads to a page dominated by sponsored links rather than helpful advice on which computer to buy. Meanwhile, the actual results are chock-full of low-quality, search-engine-optimized affiliate content designed to generate