エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
モノローグと近代劇(分科会第三部会<演劇学>, 美学会第十回全国大会研究発表)
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
モノローグと近代劇(分科会第三部会<演劇学>, 美学会第十回全国大会研究発表)
Ibsen eliminates almost all soliloquies from his later plays except some short, broken utterances... Ibsen eliminates almost all soliloquies from his later plays except some short, broken utterances. But, how does he convey to the audience thought which should form part of soliloquies? He employs a number of means, among which the most important are some peculiar kinds of dialogue and stage directions or visual suggestions. Ibsen's later plays may be perfect from the technical point of view, yet