エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Meta-analysis of faculty's teaching effectiveness: Student evaluation of teaching ratings and student learning are not related
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Meta-analysis of faculty's teaching effectiveness: Student evaluation of teaching ratings and student learning are not related
•Students do not learn more from professors with higher student evaluation of teaching (SET) rati... •Students do not learn more from professors with higher student evaluation of teaching (SET) ratings. •Previus meta-analyses of SET/learning correlations in multisection studies are not interprettable. •Re-analyses of previous meta-analyses of multisection studies indicate that SET ratings explain at most 1% of variability in measures of student learning. •New meta-analyses of multisection studies