エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Ownership and data flow in GPUI - Zed Blog
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Ownership and data flow in GPUI - Zed Blog
One of the challenges we initially faced building Zed's user interface was Rust's strict ownershi... One of the challenges we initially faced building Zed's user interface was Rust's strict ownership system. In Rust, every object has a single unique owner, which strongly encourages all data to be organized as a tree without cyclic references or shared ownership. Prior to building Zed, most of my experience writing GUI code was with web technology, where the JavaScript garbage collector means you