エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
writing a raytracer in 24 minutes | el trastero
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
writing a raytracer in 24 minutes | el trastero
a friend of mine told me the other day “i will one day write a raytracer myself”. then i realized... a friend of mine told me the other day “i will one day write a raytracer myself”. then i realized that a simple raytracer can be written in a matter of minutes. indeed, as with everything in live, repetition brings fluency. even for writing a raytracer. i think this is my 50th or so raytracer i write (if not more). of course, not all of them were BIH based out-of-core packet tracers, but simple on