2014/2/8に行ったゲームサーバ勉強会でのスライドです。 サーバー未経験者がソーシャルゲームを通して知ったサーバーの事。 失敗経験を元に何故今がこうなっているかというのを詰め込みました。 初心者〜中級者向け勉強会だったので、なるべく非エンジニアでもイメージで伝わるようにちょっとだけ心がけてます。
![サーバー未経験者がソーシャルゲームを通して知ったサーバーの事](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/11bcd5c6a7d690f890b70965c6e78f2257fff069/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fcdn.slidesharecdn.com%2Fss_thumbnails%2Frandom-140209130748-phpapp01-thumbnail.jpg%3Fwidth%3D640%26height%3D640%26fit%3Dbounds)
Media & Entertainment Japanese Mobile Social Gaming Startup Gumi Raises $26 Million Mobile social gaming is big in Japan. Very big. Mobile gaming publisher Gumi, which has been growing very rapidly lately, raised $26 million last week in a series F round from Jafco, Shinsei Bank, and DBJ Capital. It previously raised a total of $7 million. I visited Gumi’s offices and spoke with founder Hironao Ku
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く