エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Are Nexus 6/Adreno 4XX GPus OpenGL ES 3.1 devices ?
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Are Nexus 6/Adreno 4XX GPus OpenGL ES 3.1 devices ?
Sadly I can confirm that the Nexus 6 / Adreno 420 ships with only GLES 3.0 drivers. I have confir... Sadly I can confirm that the Nexus 6 / Adreno 420 ships with only GLES 3.0 drivers. I have confirmed this via "eglQueryContext" with "EGL_CONTEXT_MAJOR_VERSION_KHR" and "EGL_CONTEXT_MINOR_VERSION_KHR" after creating a context with EGL 1.4 using the same major / minor versions in the attrib list. All the NVidia Tegra K1 devices I have work correctly w/ GLES 3.1 support. I'm working with compute sha