記事へのコメント3

    • 注目コメント
    • 新着コメント
    masato611
    masato611 In the past few years, big brands have started taking social media seriously, and Facebook marketing is a big part of the plan for many companies. However, even big brands struggled to amass a Facebook following or extract value in the beginning. Coca-Cola, one of the world’s most recognizable bra

    2011/07/01 リンク

    その他
    shigeo2
    shigeo2 Facebookのファンページで最も人気のある企業ブランド。図がかわいいなー。

    2010/11/20 リンク

    その他
    coliss
    coliss Facebookのブランドの成長をあらわしたインフォグラフィック

    2010/11/16 リンク

    その他

    注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています

    アプリのスクリーンショット
    いまの話題をアプリでチェック!
    • バナー広告なし
    • ミュート機能あり
    • ダークモード搭載
    アプリをダウンロード

    関連記事

    The Biggest Brands on Facebook [INFOGRAPHIC]

    Facebook started out as a way for friends to connect and interact online. Yet, as the startup gre...

    ブックマークしたユーザー

    • masato6112011/07/01 masato611
    • shigeo22010/11/20 shigeo2
    • coliss2010/11/16 coliss
    すべてのユーザーの
    詳細を表示します

    同じサイトの新着

    同じサイトの新着をもっと読む

    いま人気の記事

    いま人気の記事をもっと読む

    いま人気の記事 - テクノロジー

    いま人気の記事 - テクノロジーをもっと読む

    新着記事 - テクノロジー

    新着記事 - テクノロジーをもっと読む

    同時期にブックマークされた記事