エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
DOTS - Unity’s new multithreaded Data-Oriented Technology Stack
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
DOTS - Unity’s new multithreaded Data-Oriented Technology Stack
DOTS is a combination of technologies and packages that delivers a data-oriented design approach ... DOTS is a combination of technologies and packages that delivers a data-oriented design approach to building games in Unity. Applying data-oriented design to a game’s architecture empowers game creators to scale processing in a highly performant manner. ECS for Unity (Entity Component System) enables you to build more ambitious games. It’s a data-oriented framework compatible with GameObjects, ena