エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
ヒッチコック『恐喝』をめぐって : 音と映像によるサスペンスの諸相
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
ヒッチコック『恐喝』をめぐって : 音と映像によるサスペンスの諸相
This article deals with Alfred Hitchcock's Blackmail (1929) from the point of view of suspense an... This article deals with Alfred Hitchcock's Blackmail (1929) from the point of view of suspense and its exploration of cinematic sound and image. Blackmail has been regarded just as an experimental work of sound. Yet, we should rethink the use of suspense in Blackmail because the association between sound and image brings pressure more directly on the audience to experience uncertainty and anxiety.