エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Authenticity in casting: From 'colorblind' to 'color conscious,' new rules are anything but black and white
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Authenticity in casting: From 'colorblind' to 'color conscious,' new rules are anything but black and white
When Edward Albee’s estate denied permission for a production of “Who’s Afraid of Virginia Woolf?... When Edward Albee’s estate denied permission for a production of “Who’s Afraid of Virginia Woolf?” because the director had cast a black actor to play a character Albee had specified as white, social media boiled over. How can the theatrical canon remain relevant if creative casting isn’t allowed? Why shouldn’t a black man play a white character? Actors are actors, storytelling in the search for u