![](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/7b35e3d9217e5e8f85fdba49121643923f370395/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fichef.bbci.co.uk%2Fnews%2F1024%2Fbranded_news%2F408B%2Fproduction%2F_98332561_gettyimages-639482170.jpg)
エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
100 Women: Are journeys safer with women-only carriages?
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
100 Women: Are journeys safer with women-only carriages?
Loud, brightly coloured and speedy, matatus are an unmistakeable sight on Nairobi's streets. Many... Loud, brightly coloured and speedy, matatus are an unmistakeable sight on Nairobi's streets. Many of the city's three million inhabitants rely on these minibuses, but for many women they are the setting for harassment and abuse. Lynn Baraza had escorted her sister to a bus stop when a group of matatu drivers tried to force them both into a vehicle.