エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Nestlé Targets High-End Coffee by Taking Majority Stake in Blue Bottle (Published 2017)
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Nestlé Targets High-End Coffee by Taking Majority Stake in Blue Bottle (Published 2017)
In 2002, James Freeman gave up on being a professional clarinetist and began pursuing his other p... In 2002, James Freeman gave up on being a professional clarinetist and began pursuing his other passion, roasting coffee. Mr. Freeman started out in a 183-square-foot potting shed in Oakland, Calif., and named his newborn business Blue Bottle Coffee, after a storied Viennese coffee house. Fifteen years later, Blue Bottle has grown beyond a one-man coffee shop. It is now one of the best-known purve