Window ストアアプリに関連する基本的なメソッドを提供します。
Window ストアアプリに関連する基本的なメソッドを提供します。
It is possible to use WinRT API directly in Unity scripts. However there are limitations and requirements for this: Scripts must be written in C#, it’s not possible to use WinRT API from UnityScript Scripts must be compiled using Microsoft’s compiler, not Mono. This requires to set compilation overrides to Use .NET Core or Use .NET Core Partially, in the later case scripts must not be under Plugin
デスクトッププラットフォーム用のプラグインは、C、C++、Objective C で書かれたネイティブコードのライブラリです。ここでは、macOS、Windows、Linux のためのプラグインを説明します。詳細については、ネイティブプラグイン に関するドキュメントを参照してください。 macOS プラグイン macOS プラグインはバンドルとして展開することができますが、IL2CPP スクリプティングバックエンド (ルーズ C++ ファイル) を使用する場合は、[DllImport("__Internal")] 構文で呼び出すことができます。緩い C++ プラグインの詳細については、macOS Player - IL2CPP のための C++ ソースコードプラグイン のドキュメントを参照してください。 Xcode でバンドルプロジェクトを作成するには、以下を行います。 Xcode を開き
The “Immediate Mode” GUI system (also known as IMGUI) is an entirely separate feature to Unity’s main GameObject-based UI(User Interface) Allows a user to interact with your application. Unity currently supports three UI systems. More info See in Glossary System. IMGUI is a code-driven GUI system, and is mainly intended as a tool for programmers. It is driven by calls to the OnGUI function on any
Description PlayerPrefs is a class that stores Player preferences between game sessions. It can store string, float and integer values into the user’s platform registry. Unity stores PlayerPrefs in a local registry, without encryption. Do not use PlayerPrefs data to store sensitive data. Unity stores PlayerPrefs data differently based on which operating system the application runs on. In the file
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く