ケヴィン・キャドガン ジェイソン・スレーター エイドリアン・バーリー マイケル・ウルバーノ アライオン・サラザー スティーヴ・ボウマン トニー・フレディアネリ アレックス・コップ サード・アイ・ブラインド(Third Eye Blind)は、1990年代初期に結成されたアメリカのオルタナティヴ・ロック・バンドである。2020年現在、6枚のスタジオ・アルバムを発表している。 バンドの歴史[編集] デビュー前史[編集] サード・アイ・ブラインドは、1993年に最初のデモテープを作成した。数多くのレコーディング経験を積み、オアシスの前座をつとめた直後の1996年6月、エレクトラ・レコードとの契約に至った。 デビュー[編集] 1997年4月8日、彼らのデビュー・アルバム『サード・アイ・ブラインド』が発売された。アルバムには「セミ・チャームド・ライフ」を含む14曲が収録されており、当時のギター、ケヴ
Grenfell Tower in west London, with the centre of the city on the horizon. It has become a symbol of the housing divide across Britain © FT montage; Getty ImagesIn 1977, two years before Margaret Thatcher became prime minister and started to liberalise the UK’s economy and housing policy, the punk band The Clash released “London’s Burning”. “I’m up and down the Westway, in and out the lights/What
Global news & analysisExpert opinionFT App on Android & iOSFT Edit appFirstFT: the day's biggest stories20+ curated newslettersFollow topics & set alerts with myFTFT Videos & Podcasts20 monthly gift articles to shareLex: FT's flagship investment column15+ Premium newsletters by leading expertsFT Digital Edition: our digitised print editionWeekday Print EditionFT WeekendFT Digital EditionGlobal new
Global news & analysisExpert opinionFT App on Android & iOSFT Edit appFirstFT: the day's biggest stories20+ curated newslettersFollow topics & set alerts with myFTFT Videos & Podcasts20 monthly gift articles to shareLex: FT's flagship investment column15+ Premium newsletters by leading expertsFT Digital Edition: our digitised print editionWeekday Print EditionFT WeekendFT Digital EditionGlobal new
Global news & analysisExpert opinionFT App on Android & iOSFT Edit appFirstFT: the day's biggest stories20+ curated newslettersFollow topics & set alerts with myFTFT Videos & Podcasts20 monthly gift articles to shareLex: FT's flagship investment column15+ Premium newsletters by leading expertsFT Digital Edition: our digitised print editionWeekday Print EditionFT WeekendFT Digital EditionGlobal new
Global news & analysisExpert opinionFT App on Android & iOSFT Edit appFirstFT: the day's biggest stories20+ curated newslettersFollow topics & set alerts with myFTFT Videos & Podcasts20 monthly gift articles to shareLex: FT's flagship investment column15+ Premium newsletters by leading expertsFT Digital Edition: our digitised print editionWeekday Print EditionFT WeekendFT Digital EditionGlobal new
移民に対する一般社会の感情は、往々にして敵対的である。そのため、多くの先進国において移民の社会への融合は、最も重要かつ困難な課題の1つとなっている。本稿は、広報活動によって移民への反対を減退させることができるのか、移民受入に消極的な法体系と世論を併せ持つと言われる日本での移民政策への態度に関する大規模な実験結果を報告する。日本全国の調査対象に対して、移民受入による潜在的な社会的、経済的便益に関連する情報を与え、情報の影響を測定した。実験群(トリートメント)によっては、移民受入への支持が12〜21ポイント上昇し、統制群よりも70%も高い支持率になった。また、より開放的な移民政策を支持する政治行動を取るようになる効果も確認できた。さらに、情報を与えられてから10~12日後でも、効果が減退すれども持続したことを特記する。これらの結果は、移民の有益な影響を示す広報活動により、流入する外国人への敵意
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く