エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント4件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
High-Performance, Garbage-Collector-Friendly Code - Build New Games
16 milliseconds is not a lot of time. Try eating a hotdog that fast – though I swear I’ve seen ou... 16 milliseconds is not a lot of time. Try eating a hotdog that fast – though I swear I’ve seen our dog go through a beef sausage in under 100 milliseconds. If you want your game to run at 60 frames per second, 16 milliseconds is all you have to get everything done: moving bullets around, creating new entities, drawing sprites, checking collisions, tracking and changing states, handling input and p
2014/09/06 リンク