エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Dialogue's Guiding Principles, or a Healthy Hatred of OOP
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Dialogue's Guiding Principles, or a Healthy Hatred of OOP
Dialogue is a framework for Lua5.2. It is an intersection of the Actor Model and an Entity Compon... Dialogue is a framework for Lua5.2. It is an intersection of the Actor Model and an Entity Component System with a way to scope messages so that Actors may talk to one another. The project was started because of a strong dislike for conventional object-oriented programming (OOP) principles. Objects just aren't supposed to be reaching into each other with 'getters' and 'setters' and messing with in