エントリーの編集

エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Loading a Sprite (Unity 4.3) in resource folder and setting it in sprite renderer
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています

- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Loading a Sprite (Unity 4.3) in resource folder and setting it in sprite renderer
Hey Guys, I have a SpriteSheet which I imported in Unity so I have a basic Texture2D asset which ... Hey Guys, I have a SpriteSheet which I imported in Unity so I have a basic Texture2D asset which is separated in multiple sprites which are named like (sprite_0,sprite_1, etc.) Im trying to set the sprite of my SpriteRenderer in code but I want to be able to load a sprite dynamically, not have to link it in the script directly. So I have a Resources and a Textures folder within it. I’ trying to ge