エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Soon, Bloggers Must Give Full Disclosure (Published 2009)
Katja Presnal recommends products as she blogs from her favorite coffee shop in Beacon, N.Y. Cred... Katja Presnal recommends products as she blogs from her favorite coffee shop in Beacon, N.Y. Credit...Jenn Ackerman/The New York Times FOR nearly three decades, the Federal Trade Commission’s rules regarding the relationships between advertisers and product reviewers and endorsers were deemed adequate. Then came the age of blogging and social media. On Monday, the F.T.C. said it would revise rules
2009/10/07 リンク