サクサク読めて、アプリ限定の機能も多数!
トップへ戻る
夏の料理
global.fujitsu
Fujitsu North America, focuses on innovative solutions that tackle business challenges and societal issues, aiming for sustainability transformation. It emphasizes collaboration across industries for a sustainable society, leveraging advanced technologies in seven key areas: Sustainable Manufacturing, Consumer Experience, Healthy Living, Trusted Society, Digital Shifts, Business Applications, and
Fujitsu employs nearly 5,000 people in the Asia Pacific (APAC) region, who are passionate about delivering excellent service to our customers every day. Not only this, but our people live and breathe our global purpose to make the world more sustainable by building trust in society through innovation - that's about seeing the value technology can create for customers today and in the future - and
コンビニに行けば常に商品がずらりと並び、ECで買った商品は翌日届きます。消費者の利便性を優先して設計されてきたサプライチェーンは、過剰生産による資源ロスや、仕入れにかかる不均衡など、その綻びがいま深刻化しています。企業や消費者の共感を得ながら、サプライチェーンを再設計する方法を模索して、顧客体験設計の最前線を知るビービットの藤井保文氏と富士通 SVP 神 俊一が対談します。
このページを最初にブックマークしてみませんか?
『global.fujitsu』の新着エントリーを見る
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く